29 January 2010

tinggalkan aku


Ya Allah..tabahkan hatiku Ya Allah..tetapkan iman ku Ya Allah..jangan lah Engkau pesongkan aqidahku..tetapkan aku dijalan yang Kau redhai..aku sendiri tak faham kenapa semua rubbish nie still ada dalam kepala otak aku...aku cuba untuk lupakan semuanya..tapi bila nak lupa..that's come again..remind me all the rubbish..aku tak tau nak share ngan sapa...

apa yang ada dalam hati aku sekarang..kadang-kadang aku berasa begitu sedih..mengenangkan peristiwa-peristiwa yang begitu melukakan hati aku..aku terlalu lemah untuk hadapi semua nie..aku kehilangan orang-orang yang aku sayang sepenuh hati aku..walau seribu kali kemaafan telah aku beri..tapi tak mungkin dapat mengembalikan nostalgia dulu..saat kami semua bahagia..

setelah apa yang berlaku..tak mungkin semua tu akan kembalik macam dulu..hati aku kecewa..mana mungkin diubati..hati aku terluka..mana mungkin disembuhi..hati aku hancur..mana mungkin dapat dibaiki..yang pasti aku masih seperti dulu..mengharapkan memori indah tika dulu dapat diulang..kenapa asyik aku yang mengalah..memaafkan orang lain..sebab sayang..aku terlalu sayangkan orang-orang yang istimewa..tapi tak semua orang sedar tentang tu..yang pastinya..hanya aku yang bersungguh-sungguh..amatlah kecewa..

Mak..Abah..banyak beri aku semangat untuk teruskan hidup..mungkin ada hikmah dengan apa yang telah pun berlaku..apa yang aku harapkan..aku nak orang-orang yang dah buat aku sedih dan kecewa..pergi tinggalkan aku..jangan sesekali cari aku..setiap kali mereka ada..rasa kecewa ini tak kan pernah hilang..rasa sedih ini tak kan pernah kurang..tapi tiada dendam..hanya ingatan..pergila tinggalkan aku dengan hidup aku..tinggalkan aku untuk bina hidup baru..dengan insan-insan yang baru aku kenali..tinggalkan aku..please..please..please..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan