09 February 2010

C.I.N.T.A


salam semua..!!..moga berada di bawah rahmat Allah sentiasa hendaknya..gembirakah aku sekarang..?..aku pon tak tau..konpius la..rasa cam nak alone jek..tak nak sesapa..don't know y..pening...pening..tapi aku bersyukur sesangat yang aku masih ada kawan-kawan yang sudi ambik tau pasal aku yang pelik nie..cuma satu..aku masih buntu tentang life aku..bahagiakah aku..??..bahagia yang macam mana yang aku nak..aku ada segalanya..tapi..??...
.....tapi aku tertarik dengan kata-kata ni....." Tuhan memberi kita 2 kaki untuk berjalan, 2 tangan untuk memegang, 2 telinga untuk mendengar dan 2 mata untuk melihat..tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita..??..kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya..itulah namanya CINTA.."..
mungkin inilah yang aku cari..mungkin inilah bahagia yang ak nantikan..semoga ianya menjadi satu kenyataan..dan hadir tepat pada masanya..dan aku sebagai hambanya hanya mampu berdoa dan terus berdoa agar dikurniakan jodoh yang diredhai Allah..aku tak boleh cepat berputus asa..sebab setiap kejadian di atas muka bumi ini adalah ketentuan Allah..dan ada pro dan kontra mengapa setiapa peristiwa itu berlaku..
"cinta tidak pernah meminta, ia sentiasa memberi.."

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan