07 February 2010

masalah aku ker..??


gambar aku ngan my cousin...

salam..rase cam da 5 hari x post pa pe..ntah la..rasa begitu stress..tak tau kenapa..aku akui lately ak memang tak happy..rase cam ada something yang bermain-main difikiran nie..tapi ape yer..??..kekonfiusan melanda diriku...maafkan aku teman-teman..aku memang tak de mood..aku rasa begitu sedih..kecewa..tentang sesuatu yang begitu bermakna dalam hidup aku..jiwa aku begitu kosong..tapi penuh dengan iman..insya Allah..disaat aku macam nie..aku perlukan seseorang yang dapat aku share everything..tapi aku tak jumpe lagi seseorang yang boleh ganti tempat "sf" aku..dats y aku terlalu depress gilak..aku alone..no one yang jd pendengar setia aku..luaran aku memang nampak ok..tapi dalaman aku..??..aku terlalu sensitif..and by time..aku masih perlukan seseorang untuk bercerita..berkongsi segala suka duka yang aku alami..aku rindu sangat-sangat kat wani..she's the only one yang tak pernah boring ngan aku..walaupun aku "panas"..tapi die la "cooler" aku..u know what i mean...kadang aku nie tak boleh stand sendiri..i need someone to talk..everytime..not just only today or tomorrow..i really-really one that..tapi..dalam keadaan yang macam sekarang nie..i dont have any choice..aku terpaksa bersendiri..dulu ade je member yang aku share everything..but after that case...rasa dah hilang kepercayaan..lepas tu..sorang-sorang orang yang aku eprcaya..pergi tinggalkan aku..dan aku..??..terus merelakannya..aku terpaksa kerana tuntutan jiwa dan perasaan..dan Alhamdulillah..aku masih terpelihara daripada gejala "love" yang melanda remaja sekarang..thanks to Allah..insya Allah..akan aku kekalkan status dan jiwa ini..kerana bagi aku..cinta yang sejati dan diredhai adalah cinta selepas pernikahan.."ijab dan qabul"..aku cuba mencari cinta itu..walaupun terpaksa menunggu 10 tahun lagi..dan aku amat mengharapkan itu...the point here is..jangan terlalu mengejar cinta hingga terabai cita-cita..bukan mengkritik..tapi itu lah hakikatnya..aku doakan kawan-kawan aku yang sedang dilamun "cinta"..akan berjaya di dunia dan akhirat.."one is better than two"..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan