02 February 2010

today..??


today..aku sakit perut sangat bila makan pagi bihun pedas..tapi perut kosong..huhu..da sakit perut..mak cakap..tanda-tanda gastrik..huhu..xnak kena gastrik..cian diorang yang celebrate besday fiza ri ni..aku x dapat join..anyway..have a nice day fiza..kamoo suda tua..kita sebaya suda..
xde pa pe yang best ari nie..tapi bila malam jek aku da rasa sunyi sangat-sangat..huhu..rindu mak ngan abah..tetiba jek rasa rindu sangat-sangat..baru je lepas tengok cerita tari tirana kat tv 3 td..part yang NEO ngan TIRANA..cam ada kena mengena ngan aku je..aku pernah main2 kan perasaan orang..kisah lama..sik mok igt gik...tu jek untuk ari nie..otak aku da tepu..xleh fikir lagi..bye2..-picture atas 2 picture gila..tak tak nk snap ape..-

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan