06 April 2010

final vs mood

lebih kurang 2 minggu lagi dah nak final exam..tapi aku rasa preparation aku x sampai 50% pon lagi..cam ne nie..kadang-kadang tak de mood nak study..bila la mood tu nak datang..penat tunggu..but at the same time, bila rasa stress macam nie aku mula la teringat kisah lama..ingat kat orang yang banyak bantu aku dulu..bantu kembalikan keceriaan aku bila aku sedeyh..bagi aku ketawa..tersenyum..tapi sekarang nie..semua tu hanya tinggal kenangan..tak mungkin akan kembali..mulai sekarang aku kena kuat..tabahkan hati..belajar ceriakan diri sendiri..tak leyh bergantung pada orang lain lagi..everything kena wat sendiri..tapi sometime nak macam dulu..ada kawan yang leyh share everything..ketawa sama-sama...nangis sama-sama..senyum sama-sama..dapat ker aku ulang semua tu..?...sedeyh sangat-sangat bila teringatkan sahabat aku tu..ape khabar dia sekarang yer..sihat ke tak..apa pon aku doakan dia bahagia la ngan life sekarang..entah ingat aku ke tak..hidup perlu diteruskan..miss u kawan..dimana kamu..?..aku perlukan semangat dari kamu..nasihat dari kamu..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan