06 April 2010

maafkan saye

garang..?..garangkah aku..?atau tegas atau singa..atau ape-ape jek yang sewaktu dengannya..sekarang aku dah sedar silap aku..dan aku dah sakitkan hati ramai orang..aku dah wat ramai orang marah..aku berjaya wat ramai orang benci aku..huhu..aku minta maaf pada semua student smk tat beng dari tahun 2003 sampai 2007..sepanjang tahun nie..aku jadi pengawas..dari pengawas biasa sampai la penolong ketua pelajar..dalam tempoh nie jugak..banyak orang yang aku marah..banyak hati yang aku sakitkan..banyak sangat-sangat..rasa sangat bersalah..cam ne nak mntak maaf yer..sebab kebanyakkannya da abes sekolah..if not leyh gak gi sekolah tu then wat special ucapan..mntak maaf secara terbuka..Ya Allah kejamnya aku dulu..marah orang tak bertempat..aku tak pernah kisah..budak tu malu ker..ape ker..lemah jantung ke..yang aku tau..aku nak lepas geram...kenapa la aku macam tu..mungkin salah satunya sebab tanggungjawab nak betolkan kesilapan diorang..tapi cara aku salah..yang keduanya..aku nak diorang respect aku..memang diorang respect..kat depan la..belakang aku x tau kan..Wallahu'alam..hanya Allah yg tau semua tu..tapi sekarang aku sedar..aku tak sepatotnya berkelakuan macam tu.,,entah-entah diorang semua berdendam ngan aku..Ya Allah..banyaknya salah aku apada manusia..x terkira..aku sedar ya Allah..aku dah berubah..tak nak marah-marah lagi..kalo nak tegur..secara berhemah...baru la orang sayang..aku berjanji pada diri aku..supaya aku dah tak garang-garang lagi..senyum ;-)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan