07 April 2010

keep thinking

Ya Allah..makin dasyat lak perasaan aku nie..semakin teringatkan pada emi..apa khabar dia sekarang..?..bukan niat aku nak lupakan dia..tapi hati nie dah hancur lebur dengan apa yang dia dah buat..hancur segala harapan aku..segala-galanya..sejak akhir-akhir nie kerap lak mimpi sal emi..apakah makna semua nie..rindu nak dengar dia ketawa..cara dia bagi nasihat..penyayang sangat..terserlah kelembutan dan keihklasan bila dia bagi nasihat..hanya Allah yang tahu betapa aku rasa selamat bersamanya..tapi jodoh tak lama..dia ada pilihan sendiri...dan aku hanyalah sekadar untuk mengisi kekosongan..terima Kasih ya Allah kerana memberi peluang kepada aku untuk merasai disayangi walaupun hanya seketika..Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik utk hmbanya ;-)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan