21 April 2010

Sahabat

bahagianya hidup aku sekarang..?..bertemu cinta hati..?..bukan la..tapi aku da jumpe balek semua kawan-kawan masa sekolah teknik dulu..hanya tuhan yang tahu perasaan nie..gembiranya..especially khairul azhar...my besfren..die la yang banyak bantu dan bagi aku nasihat masa aku tengah lost kat sekolah tu..tapi aku jugak yang wat die kehilangan sebab aku blah dari sekolah tu..tak g tau dia..maaf kan aku azhar..tapi sekarang da jumpe balek kan..ak tak nak kehilangan kawan macam dia..mungkin ini la hikmah disebalik kekecewaan yang ak alami akibat perbuatan special fren aku..mungkin la..aku dapat kawan yang lebih ikhlas berkawan ngan aku..aku akan ingat kata-kata azhar hari ni kat aku.."aku akan kawan ngan ang sampai ang tak mau kawan ngan aku"..ini lah janji yang diluahkan pada aku..insya Allah azhar setakat ni akau tak pernah lukakan dan buang kawan aku..tapi sebaliknya..ada la..n the next one is hisham..aku mula rapat ngan dia selepas aku kuar dari smtt..itu pon sebab kitorang jumpa mula time gi kem fizik ngan admath kat SERATAS..hisham wakil SMTT..aku wakil SMKTB..dah jodoh..pas 2 terputus hubungan lepas masing-masing gi matrik..sampai la sekarang jumpe balek kat facebook..hebat-hebat..hope our frenship last forever..so kenapa aku perlu fikir lagi kisah lama..?kawan yang lupa kawan..?lupa janji..aku ada segalanya sekarang..ada kawan-kawan yang lebih menyayangi aku..rugi la aku kalo aku abaikan diorang..n kepada insan-insan yang x kesah sal aku..was-was nak anggap aku sebagai kawan..its ok..i dont mind..kenapa perlu abaikan yang depan mata..syukur sangat..spesel thanks to azhar..coz jd kwn baek aku dunis akhirat..semoga Allah memberkati kehidupan kita.. :-)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan