20 April 2010

Syukran

Ya Allah Ya Tuhanku..Terima kasih ya Allah..disaat aku kesempitan begini..masih ada yang sudi membantu..thanks a lot to my housemate yang prihatin dengan situasi aku sekarang..berkat kesabaran berserah kepada Mu ya Allah..aku dapat menjalani kehidupan seperti sedia kala walaupun pada hakikatnya aku masih dalam kesedihan..namun sedikit sebanyak ianya telah mengubati separuh kesedihan ini..aku amat berharap situasi begini akan terus kekal sehingga lah aku menjejakkan kaki ke kampung halaman..terasa begitu aman dan tenang dengan ayat-ayat suci Mu..terima kasih ya Allah..disaat ini aku masih mampu bernafas..menghirup udara Mu..moga kesihatan ini akan terus dipelihara..dan aku sedang menghadapi saat yang paling aku gentar dalam hidup aku..peperiksaan..kenapa la ianya perlu ada..?..nowadays my life sangat kucar kacir..makan..tidor..tapi Alhamdulillah tak pernah lupa pada Allah..sebab..semata-mata nak abeskan silibus..rugi rasanya kalau masuk dewan exam semata-mata membawa hati yang kosong tanpa ilmu yang dipelajari sepanjang satu sem..orang tengah exam..tapi hati aku nie da sampai kampungda..hehehe..k la..kt sini saje dulu k..gudluck tok sesapa yg tengah exam sekarang..May Allah bless you :-)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan