03 February 2011

siyes .. dia x ingat aku pon =(

. yes .
akhirnya aku tau siapa aku dalam hidup dia
xde la special mana
kawan biasa je kot
even aku anggap die kwn sejati aku
but now bila semuanya da jelas
aku tau kat mana tempat aku sebenarnya
die x mention nama aku even sekali pon okeyh
aku tau la aku nie jahat kan
suke la nk emo2 semacam
but deep in myheart
u r the only kawan yang aku kenal masa muda2 dulu
kawan baik
but now
yup
aku tau kebenarannya
so xpe lah
pas nie x pelulah aku nak lebey2 ingat kat die
sanjung-sanjung die
rindu-rindu die
die rindu aku ke ?
yup orang dok jauh
xde sape pon nak ingat sebenarnya
nak bertanya kabar ker
ape ke
fuhh
sedeyh nyer
rasa nak menangis je nie
kalo orang bercinta nie kira cama bertepuk sebelah tangan la kan
kecewa . jauh hati . terasa hati . makan hati . kecik ati
eh apasal semua hati eyh
ok2
aku kena out da nie
da 2 ari x study bebetol
kali nie kena concentrate
orait
pa pe pon
aku lupakan die je lah
x larat nak sedeyh2 jek

2 comments:

  1. biase la tu kn manusia... tp kite jgn jd cam dye... huhuhuh... saba ye

    ReplyDelete

Terima Kasih . Syukran Jazilan