14 March 2011

- celoteh malam -

Assalamualaikum semua !
haila . haila . haila
'orang cakap' hujan sekarang bahaya sebab mungkin acid rain . related to nuclear explode .
for your information . hari ni dah 2 kali aku jalan tengah hujan without any payung okeyh
sebab kuar gi kelas x ujan . bila balek ujan
so cam ne lah ?
berdoa je la kan . supaya dihindrkan dari segala kesulitan .
am i right ?
tadi aku di cempaka . okeyh . now aku dah berani seorang diri ke cempaka
percaya ? konpius lah korang kan .
sebab korang blurr ngan statement aku
coz korang pon bukan student or warga unimas .
sorry guys . hope one day korang akan datang sini okeyh
trust me . korang x kan caye yang korang berada di unimas sebenarnya
try la tanya sape2 yang first time datang
so amazing !
unimas is one of the university that have a perfect facilities
line internet memang gempak . semua kolej n fakulti dapat . 24 hours .
no need to use berukband or anything .
membazir je la . sbb dah ade yg free . laju lak tuh .
die punya library aka CAIS . gempak siot ! macam shopping complex . x caye . datang sini r
die punya kolej kediaman . apartment style . ade 5 bilik .
2 single . 3 double . so 8 orang satu rumah .
ade 2 tower macam menara alor star . tangki air sebenarnya .
ade jambatan pulau pinang . aka 'jambatan cinta'
aku x berapa setuju sebenarnya . sebab macam menggalakkan pulak . hmmm
terpulanglah nak wat spekulasi cam ne kan
ade tasik yang besar . boleh la nak tenangkan fikiran . amek angin ke
bagi ikan makan . boleh berkayak . ber'aquabike' . nak berenang pon boleh .
ade berani ? hahaha . terpulang .

suke la die ri nie . sorry
okeyh . eh . aku x tau nape sejak akhir2 nie .
aku x suka diganggu . maaf pada sesiapa yang mesej ak tapi aku x balas
i'm not in mood .
then . sorry pada kgkawan yang jauh2 . sebab kdg2 balas mesej macam nak x nak jek
aku x tau nape . tapi i want to be alone .
mlas nak keep with hp jak
pada kgkawan kelas . i cam biase je kan . kan NADIA . hehe
just ari nie cam complicated sket
sebab berjalan tengah ujan . then discussion jauh
huhu
excercise tengah malam n i keep thinking for someone
mr ***** . where r you ? da lama x nampak .
tau la fakulti kite jauh . meh le date kat HEP ka . tengah2 kan . deal ?
hahaha
x pon antara kolej . kat tasik ? bole ka ?
haha
kang jadi kontroversi pulak kan . i x suke kontroversi + gosip la .
ayat gedix sket . menyampah betol !
haish . pa pe pon .

wahai mr. ***** . hoep u know n realize what u have done . okeyyh !
what u have done ? !
only me . u and Allah know . okeyh . okeyh .

da penat berceloteh . need to do something before . . . .
dadadaada =)

2 comments:

Terima Kasih . Syukran Jazilan