14 March 2011

- celoteh pepagi : kelas xde ok !

x de kelas pagi nie . ok !
bertuah . bangun awal . gi fakulti at the end kelas batal
so ? disebabkan x plan pa pe . ak pon ke hulu ke hilir sorang2 kat lobi fakulti
ape aku nak buat sebenarnya ?
last2 gi cafe beli horlick peng
balek umah . on9
2 jek yang aku tau buat ?
asgment ?
ntah mana pegi group members aku
haish
wat x tau jek masing-masing
tekanan jek semua nie
eh . something !
aku order baju on9
da sampai pon . baju kurung moden
cantik !
siap dapat free lagi tau
actually orang yang jual baju on9 tuh mak sedara aku
so . hehe . memang aku percaye die lah
korang nak order ?
murah2 jek
baju kurung ngan jubah RM 55 kalo semenanjung ngan postage sekali
kalo sabah sarawak RM 58 ngan postage .
murah kan
so sesapa nak beli baju raye je hape ke
order sini
konfirm puas hati sbb kat gambar2 yang die upload siap ade ukuran sekali
bahu, labuh baju, panjang tangan, labuh kain, pinggang
saiz2 pon standard butik la
aku nak promote nie
klik sini => AZLINA AKHIR
jangan lupe order tau . hehehe

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan