16 March 2011

celoteh x tentu fasal

dalam kesibukan melayan customer tadi
tiba . tiba . tiba
depan mata je . lega rasanya
hilang beban dijiwa . dah hilang rindu
hehe
gatai betoi la .
tadi open day FIT . not bad . dapat club members yang happening
memang happening lah
juadah terakhir yang kitorg jual
pisang goreng panas beb
haha
abes kot . licin

meneruskan perjalanan ke kafe
xtau nak makan ape . tiba . tiba (banyak tol tiba)
"akak bila nak belanja ?" syahid tanya.
tirah pon menyampuk kan . kering la aku
pas 2 dah terjadi 2 janji dengan syahid
insya Allah
akak free nanti akak g tau kamu ya Syahid
akak x lupa janji akak
sebab at least kalo kita makan sama2
dapat la borak lebih-lebih sket
lebih banyak pon xpe
heehehe

sebenarnya kan . aku nie sayang sangat2 ngan junior aku nie
diorang semua adik-adik aku
yang menjadi kawan aku kat unimas
terhibur rasanya bila ngan diorang
nak sebut semua sekali memang x tersebut la kan
tapi yang aku the most rapat is
Syahid , Kahar, Sabiha, Dila ...
dan semuanya sekali kot . sebab kalo berselisih mesti bertegur sapa
i LIKE !
hehe

nak berceloteh lagi kan
and aku simpati sangat-sangat dengan kawan aku sorang nie
tapi ntah kenapa hati aku nie rasa berat sangat nak bertanya kabar tentang dia
kenapa aku diam je ek ?
mungkin ada sebabnya yang aku sendiri x pasti
tapi aku cuba betulkan keadaan
sekarang aku masih ada benda lain yang perlu difokuskan
mungkin one day aku akan berjumpa dengan dia
insya Allah
semoga semuanya baik-baik aja
sebab . aku masih sayangkan dia macam dulu2
macam mula2 kenal
x sedikit pon berubah
yang berubah hanya masa
tapi sayang aku pada dia . tetap sama
kan . kan
dan untuk mereka-mereka yang seakan-akan jauh dari aku
aku minta ampun dan maaf
sebab kadang-kadang benda cam nie kita selalu ambik ringan
and at the end jadi lebih teruk
actually
aku sendiri x pasti dimana silap kita
tapi dalam diam, aku mendoakan kebahagiaan kawan-kawan aku
semoga ukhwah kita terus utuh
untuk kawan-kawan tyme sekolah
miss u all damn much
kawan-kawan tyme matrik
miss u all banyak-banyak . reunion kita ujung taun 2012
okies !

rindu-rinduan jadi kenangan

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan