17 March 2011

- rindu padamu *** -

sukarnya nak melupakan someone yang penah wat kita hepi kan
even orang itu hanyalah kawan
tapi nilai kasih sayang yang diberikan dulu x tertanding nilainya
mungkin salah aku yang menafikan kewuujudannya dulu
tapi niat aku hanya satu
mengharapkan hubungan ini lebih kekal sbg seorang kawan
perjalanan kita masih jauh masa tu
dalam kita bahagia menjalani kehidupan
kita mampu jatuh tersungkur dan berpisah
dan akhirnya ukhwah kita terlerai
kau lihatlah hari ini
bagaimana kau pergi dari hidup aku
hanya kerana aku menolak lamaranmu
demi Allah . x terdetik di hati ini untuk melukai hatimu
tapi tuntutan pada waktu itu
aku belum bersedia . dan aku memikirkan apa yang ada dihadapan
ternyata . kisah itu bukan milik kita berdua
kau di sana dan aku di sini .
mana mungkin kita mampu bersama
*** aku minta maaf sangat-sangat
mungkin ini jalan terbaik
biarpun peristiwa ini hampir 2 tahun berlalu
tetapi jauh disudut hati aku
aku masih mengharapkan kita jadi macam dulu
berkawan baik . saling menasihati .
tapi semua 2 kenangan je kan
aku harap kau bahagia dengan someone yang lebih memahami kau sekarang nie
aku mintak maaf ***
hanya ini yang termampu
dan sebenarnya aku rindu kau yang dulu
yang gila-gila . yang happy go lucky

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan