18 March 2011

.. rindu ngan anak-anak ..

rindu sama budak2 kecik yang comel
dearest : haziq , haikal, haris
anak kakak aku yang sulung . haish .
diorang memang nakal . biase la . nakal budak-budak
tapi itulah yang memeriahkan rumah aku tau
kalo xde diorang . mesti mak ngan abah aku sunyi sangat-sangat
sebab dah xde sape2 ag kat rumah .
semua da pegi dook jauh-jauh
haziq baru tahun 2 . jap jek besar . tapi yang nie sensitif sket . hehe
haris baru 5 tahun . tapi da start tadika sejak 4 tahun
cerdik . dan sangat kental jiwa dia . x mudah mengalah
haikal . baru 2 tahun .
kuat nangis dowh
sampai sekarang x bole cakap ag . malu
kalo org x perasan baru la cakap
malu -malu meow !
haish . chumel !

yang kat bawah nie
anak abang aku yang first
aidil 4 tahun + ammar 3 tahun
memang gila bola !
cam abah dia gak
sweet . sangat petah bercakap .
cam bertih jagung . penat nak melayan
diorang dok KL . so kalo aku turun KL memang stay kat umah diorang la
melayan anak-anak aku nie memang x boring
best kot !


yang bawah nie lak
the only one puteri . anak buah aku yang satu-satunya perempuan
umur die setahun
28/4/2011 nie
hurm . best ade anak perempuan
suke la kan belikan die sepit rambut . baju cantik2
nama die
nur rania irdina
chumel kan
setiap kali aku balik kmpg mesti gi umah akak aku yang nie
akak aku yang no 2
nak gi melawat puteri chumel
hehehe

this is the latest one
danish . anak akak yang ke 5
baru jek 22/1/2011 ari tuh
chumel x ?
muke memang tembam sangat-sangat
tapi yg sedihnyer
aku x dapat tengok die yang real ag
nanti aku balik . die da 5 bulan dah
huhuhu
xper2 . nanti aku gi temerloh la
hehe


semua-semua nie anak-anak aku
yang menceriakan rumah aku
kalo semua balek memang tunggang langgang la umah ak kan
so biar je la
kalo ko kemas . pas 2 selerak balek
penat je lebih nanti
haha
for my anak-anak
acik rindu sangat-sangat ngan korang
kalo call mak ngan ayah korang pon
korang x pandai cakap ngan fon
tau pegang jek
hope acik balek nanti dapat jumpa korang yer
rindu !


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan