06 March 2011

kejayaan terbaik

Alhamdulillah . selesai sudah SEMINAR WANITA ANGGUN SIRI 2 .
dengan bertemakan 'transformasi wanita ke arah masyarakat cemerlang',
seminar yang berlangsung selama 2 hari ini telah berjalan dengan lancar .
selama 3 bulan membuat perancangan dan persediaan . dengan kerjasama dari tenaga kerja yang berdedikasi . syukur sangat2 . semuanya sudah selesai .. tggu nak postmoterm jak lagi . (ayat sebelum cam teks ucapan jak) . saat yang aku tggu selama nie telah tiba . semuanya terasa bagai mimpi . pengetua kolej senyum leborrr . kami2 nie ape lagi . senyum sampai telinga la . sebab penat lelah . stress . tekanan . tension . smua ada . tapi hasilnya ? wow ! hahaha . boleh pulak kan . pengetua kolej tanya . "kenapa kamu x jadi MPP ?" . dengan sipu2 malu . aku menjawab . ******** (rahsia) . keinginan itu ada . memandangkan semester depan da start Final Year Project (FYP) . takot x dapat bahagikan masa . jadi terpaksa lah aktif ngan kolej jak . but deep in my heart . aku lebih suka aktif ngan kolej kediaman . memandangkan kolej aku tok pompuan jak . so lagi best nak wat keja .
no matter what it is .. aku puas sangat2 dengan apa yg aku lakukan walaupun kelam kabut sket2 kdg2 .. tapi
BEST !

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan