05 March 2011

kita kawan selamanya ^^

aku ade kawan baik
kami penah ade perselisihan faham
hampir setahun x bertegur sapa
even di sebabkan aku terlalu marah
aku dah buang no telefon dia
buang dia list sebagai kawan kat satu laman sosial
sebab kecewa sangat-sangat
tapi kalo sudah ditakdirkan kami nie kawan baik selamanya
walau seteruk mana persengketaan tuh
kami tetap berbaik semula
dan melupakan segalanya
aku kenal dia x lama
tapi keserasian itu wujud
walau pon sekarang aku dengan dia da x selalu kontek macam dulu
sebab dia ada komitmen lain
dan aku memahami
kami hanya berhubung ketika masing-masing memerlukan
dan kadang-kadang
disaat aku memerlukan dia
at the same time dia pon cam 2 gak
and now aku hepi dengan life sekarang
sebab even aku jauh di borneo
dia tetap ada
memahami . menyokong . memotivasi
u r so special
sebab kami bukan bestfren
fren or true fren
kami adalah
"special Fren - SF"
kita kawan selamanya
sentiasa ada
yang lepas adalah sejarah dan kenangan
hari ni adalah pengalaman
esok adalah fantasi
^^
am

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan