03 March 2011

. perjalanan .

. Assalamualaikum .
seperti biasa . hari aku bermula seawal jam 12 tghmalam
wahhh . awal giler kot
tapi aku nie memang jenis yang study awal pagi
disebabkan isya kat sini awal
so pas isya aku tidor jap
hilangkan lelah di siang hari
tepat jam 12 tghmlm aku bangun . mandi . makan . study
sampai la matahari terbit
ahak !
itu lah perjalanan hari aku setiap hari
tapi depend gak
kalo ada hal malamnyer
meeting ke . dscussion ke
so aku akan lalui hari aku cam biase
jam 12 da tidor
ari nie sama gak cam ari2 lain
study aquaculture
rajin kan
hehehe
k2
dah2 . da pagi nie
nak rehat jap . badan rasa letih
ari nie xde kelas
tapi rasa macam kena gi lab
and tolong kawan-kawan settlekan SEMINAR WANITA ANGGUN
wish me luck k

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan