20 March 2011

zaman sekolah : part 2

kite sambung story meyh !
mase aku tahun 6 rasenyer . perkara yg aku x leyh lupa
"monkey Love"
hahaha . alkisahnyer bermula
same2 simpan perasaan . and dalam diam ada suka + sayang
memang la aku rapat ngan si X nie
tapi bebudak bukannya tau ape
oneday . aku ngan mmber aku gi la antar kat jemputan kat sorang cikgu nie
aku cakap la kat cikgu nie
"tcer . nie kad jemputan kawen X dgn Y"
si Y nie ade hati kat X sebenarnya . end kami selalu matchmaker kan diorang berdua
tcer aku jawab " eh . bukan kad kawen awak dengan X ?"
merah padam muka aku . terus keluar
malu kot . tcer xcakap slow2 okeyh
kuat . satu kelas dak tahun 5 dengar
malu x tahan . sejak dari 2 semua cikgu pandai matchkan aku ngan X
aku redha . sebab X nie ensem gak la .
pandai lak tuh
disambungkan cerita . masa result UPSR keluar
si X dapat 4A 1B
and aku ?
diterbalikkan . (pk lah sendiri)
ade gak cikgu yang cakap . ade jodoh nie . korang share ke ?
hehehe . tambah tolak . ade la 5A 5B . hahaha
kelakar kan
tapi bila dah sekolah menengah . masing-masing gi sekolah lain
so terpisahlan kitorang berdua . dan terhentilah serta merta "monkey Love" kitorang . sedihkan
dan sehingga sekarang . kitorang da jumpa balek
x sanggup rasanya nak ingat semula kisah 9 tahun yang lalu
malu . kisah budak-budak

next entry : sekolah menengah !

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan