07 August 2011

KAWAN lagi ??

Assalamualaikum ..

aku tak jemu berbicara tentang kawan .. sebab kawan sangat penting dalam hidup aku .. tapi aku dapat rasakan sama ada kawan itu betul-betul memerlukan aku atau pun tidak .. mana tak nya .. deria hati aku kuat mengatakan .. kawan yang betul-betul kawan tak akan memilih kawan .. berlainan pulak dengan SAHABAT .. itu memang x dinafikan la .. but kalau dulu SAHABAT sekarang bukan SAHABAT .. salah siapa yer ? andai aku mengalaminya .. tak akan sesekali aku menyalahkan SAHABAT itu .. aku cuba sedaya upaya untuk mencari teliti denagn diri aku .. di mana silap aku .. prinsip aku " jangan sesekali meletakkan kesilapan di atas bahu orang lain" ..

tak salah kan mengaku salah .. dan aku redha jika aku yang perlu menanggung semua tu .. susah kan nak cari sahabat .. tak pe .. masih ada yang sudi menjadi kawan aku .. itu dah cukup bagi aku .. cukuplah seorang sahabat untuk aku luahkan segalanya .. yang lepas biarkan berlalu .. sebab rambut sama hitam .. hati siapa yang tahu ..

kalau nak diikutkan .. ramai lagi kawan lelaki dari perempuan .. eh kenapa jadi cam tu ? entah lah .. tapi tak la rapat sangat .. bahaya kan .. hehehe .. cam tu cam tu je .. anyway .. kalau kita nak mencari SAHABAT kita kena lah jadi SAHABAT dulu .. okeyh

=)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan