19 September 2011

*aku rela lepaskan*

Assalamualaikum :)

entry ni agak tacing dan emo sikit .. so sape-sape yang tak berape minat .. si la pindahkan mata anda ke tab lain .. oke .. !! ni personal sikit la .. mungkin ayat-ayat die agak memualkan ^^ tapi itulah hakikatnya .. semua orang ada hati kan ..

masuk semester baru ^^ impian aku nak lupakan semua kisah-kisah yang telah membebankan .. menyesakkan dan menyusahkan hidup aku .. paling aku benci adalah kisah yang berkaitan hati dan perasaan .. semua orang ada perasaan .. yang lainnya .. apa yang menjadi faktor perasaan itu berubah .. ya !! dis is my final year .. takkan la aku nak layan benda-benda yang merosakkan mood aku .. oke fine !! aku bukan untuk sesiapa buat masa sekarang .. aku milik Allah SWT .. aku sedih sebab terpaksa .. TERPAKSA dan terpaksa melupakan hasrat hati aku .. keinginan hati aku semata-mata untuk yang lebih layak ..

aku tak femes ..*hakikat* .. aku tak *hot* .. tapi kuasa Allah siapa tahu .. aku cuma mampu berdoa .. "ya Allah ya Tuhanku .. kau lapangkanlah dadaku dari segala kesulitan dan kekusutan .. kau hadirkanlah seseorang yang dapat membimbing aku ke jalanMu .. menjadi pemimpin dan pelindung aku .. dan menerima siapa aku dengan seadanya aku .."

memang agak berbelit entry kali ni sebab aku WAJIB jaga hati semua pihak .. x perlu ada pesanan jangan bangkitkan apa2 isu selepas ni .. sebab tak siapa tahu apa yang sebenarnya aku ingin sampaikan .. hanya pesanan aku .. *kepada INSAN itu..hadirnya aku hanya dipinggir hidupmu.. tiada siapa sedar dan tahu dimana aku dan siapa aku .. aku doakan kebahagiaan yang kau ada sekarang akan kekal .. dan terima kasih sebab pernah ada dalam hati aku ..walaupun kau tak tahu .. congratulations and gudluck in your studies*

nampak jiwang .. tapi hakikatnya aku terpaksa ^^ k lah aku akan ingat ayat ni

Jika engkau mencintai dan menyayangi seseorang dengan sangat .. Maka lepaskanlah dia, bila itu yang terbaik untuknya .. Dan jika dia kembali lagi, maka dia akan menjadi milikmu untuk selamanya ..

4 comments:

  1. Allah sedang menguji kamu dear

    perancangan Allah tu hebat.. :)

    ReplyDelete
  2. sekali sekala menjiwangkan diri tak salah pun.. be strong girl :)

    ReplyDelete
  3. yup .. semoga ujian ini lebih mematangkan diri saya

    ReplyDelete
  4. hehe .. yeah .. hope ini adalah yang terakhir

    ReplyDelete

Terima Kasih . Syukran Jazilan