18 September 2011

*pagi buta yang bercahaya lampu*

assalamualaikum :)

aku dah ade idea ke ni ?? entah ^^ hentam kromo je ni .. actually i'm still awake at 2.21am on 18 september 2011 .. WOW !!! perkara biase .. tak payah nak jerit then lompat-lompat sangat la .. kang sangkut kepala dekat katil atas ni .. biase la katil 'double decker' :) sakura ade doble decker tu .. x penah bermimpi oke .. now realiti ** yang harus diterima oleh puteri puteri comel lagi cantik menawan dan MELETOP kat kolej ni ..

aku ade kesah disebalik katil double decker atau bahasa aku masa kecik-kecik dulu *katil dua tingkat* .. cute tak ?? wajiblah ya !!! budak kecik mana yang tak cute .. meh sini bisik kat telinga .. ya ade KISAH .. lucu ?? yup .. menakjubkan ?? maybe .. simpati ?? erk .. angkat kening ala2 ning baizura je yer .. bukan aku tau pun .. muka excited je semua nak tau KISAH nya tu .. i'm so sorry tak dapat share kat sini .. sebab ............... lain entry la kawan-kawan .. tau ..

by the way .. pepagi buta yang x berapa nak buta ni .. hujan ** Alhamdulillah .. WHY ?? hampir seminggu kami :( terdampar di bilik ini tanpa kipas ^^ .. pecaya tak ?? sebab ?? bila dah double decker .. nak guna lagi ke kipas syiling tuh ?? kang x pasal putus kepala kawan aku yang kat atas tuh ?? kau nak tanggung ?? so demi keselamatan anak-anak comel kolej ni .. pihak pengurusan matikan semua suis kipas bilik single yang di'double'kan .. dan kipas baru *kipas dinding kot* akan dipasang dalam masa terdekat ..

tapi bila dah TERbiasa tak berkipas ni .. sampaikan bila au kat meja makan pon tak sedar yang kipas x on walau pun dah berjam-jam kat situ .. yeah .. aku bersykur .. sebab aku tak merungut panas .. SABAR je dulu .. boleh je nak beli kipas sendiri .. tapi memandangkan aku ni dah 'final year' kena fikir banyak kali la kot .. tengok la nanti .. *duit pt banyak g*

oke la .. nak share gambar double decker kitorang ni macam tak *besh* .. next time k .. anyway .. kalau la yang baca blog ni adalah student UNIMAS .. anda patut bersyukur menjadi warganya .., itu saja .. babai ..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan