03 September 2011

kawan TEKNIK lagi best

assalamualaikum =)

aku lebih rela menyayangi kawan-kawan masa kat teknik dulu .. selalu bertanya kabar walaupun dok obersi .. selalu mesej walaupun dah lama tak tegur .. sanggup datang rumah walaupun tak tau kat mana .. dats we call fren .. pantang ada masa lapang mesti borak sama .. sebab diorang cakap .. walau kita jauh .. walau lama tak jumpa .. x da alasan nak wat baguih sangat .. nak over .. nak sombong .. ini tak .. ade u .. antar mesej tak balas .. wish hari raya pon malas nau nak taip ..komen apetah lagi .. padahal ngan member lain ok la pulak .. siap bersayang-sayang bagai .. naik bernanah mata aku tengok .. hati ni rasa nak meletup sekali ngan jantung ..

yeah aku mengaku aku tak la baik mana .. tapi tak payah la nampak sangat kan .. wat pe la aku nak terhegeh-hegeh kan ... taubat pas ni .. malas dah nak amek tau .. insya Allah .. aku kawen aku jemput la .. tu pun kalau ingat .. aku dah malas nak pujuk-pujuk bagai .. korang kan ramai kawan yang lebih memahami .. sape la aku ni kan .. aku ni kepala angin .. cepat terasa hati .. sensitif .. ka n .. betoi tak .. no wonder la aku tak da bf sampai la .. tapi aku tak heran pon .. sebab aku benci bercinta before nikah .. HARAM dowh ..x nak la aku .. doa-doa aku jumpa someone yang leh jadi suami aku terus .. elak maksiat dan sebagainya ..

nak sedih ?? terasa hati ?? go on .. kalau rasa ada buat salah silap .. kalau sedar diri .. minta maaf la .. sebab aku nie pon pemaaf orangnya .. jangan risau .. tapi nak jadi baik macam dulu .. sorry bro .. aku tak minat .. sebab apa yang aku dah ada sekarang aku bersyukur sangat-sangat .. biarlah aku bersederhana .. kan

k la nak bubuk dah .. nite .. aku minta maaf kalau tulisan aku kali ni ada yang terasa pedas .. sebab ni kan blog ak .. suka hati aku la nak post ape pon kan .. babai ..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan