27 September 2011

spesel wishes for CA'A (21)

Assalamualaikum peeps :)

hari ni berapa haribulan ?? 27 september 2011 .. bukan ?? betul la tu . kat mana yang salah lagi . nak cerita 26 september 2011 . sebab 27 belum lagi berlalu . okeyh . sebenarnya 26/9 ni befday of my SAHABAT dunia akhirat . tak nak la entry panjang bejela . just untuk SAHABAT yang aku kenal since 2006 maknanya time tu aku form 4 PKA 1 SM teknik Taiping . kau la sahabat aku selamanya . yang sedia berkongsi masalah dan cerita . aku hargai sangat-sangat . walaupun dah hampir 5 tahun x jumpa sejak aku blah dari sekolah tu . aku yakin kau dan kawan-kawan lain merindui aku . cewaahh . bajet HOT la kan . anyway .

26/9/1990 - 26/9/2011 kau dah 21 tahun bro . so . sanah helwa KHAIRUL AZHAR b HJ. ZAKARIA . atau aku suke sangat panggil kau ca'a . kau dah tua tau . ingat tak yang aku dok membebel time kau reverse kete nak balik time beraya kat rumah aku tuh ? i hope kau masih ingat bro . aku ulang lagi ek . dalam versi tulisan supaya kau lebih ingat dan faham .

untuk mencari seseorang (teman hidup) yang berpurdah . kau dulu kena berjubah . oke ? ok fine kau dulu perlu bentuk diri kau jadi yang terbaik . tak kan la isteri kau berpurdah tapi kau berseluar pendek je kat luar ? x sesuai kan . dats y Allah berfirman yang lebih kurang mcam ni maksud die : perempuan baik untuk lelaki baik . perempuan jahat untuk lelaki jahat . jelaskan . so aku tau kau memang ade pegangan agama yang kukuh . so gunakan itu . kau nak bentuk seorang wanita yang telah diamanahkan oleh parent die . kalau kau tak pegang amanah tu betul-betul . kira kau pecah amanah la kan . ape hukum orang pecah amanah ni ? kau tau kan .

so aku ambik kesempatan jugak . nak wish : semoga kau dipanjangkan umur supaya kau dapat beribadat kepada Allah sebanyak yang mungkin sebagai bekalan di akhirat nanti . semoga kau dimurahkan rezeki . semoga bahagia di dunia dan akhirat . semoga kau dapat jdoh yang SOLEHAH untuk menjadi teman sepanjang hayat kau . untuk menjadi ibu kepada anak-anak kau nanti . aku mengharapkan yang terbaik untuk kau ca'a . aku tau banyak sangat dugaan yang kau hadapi dalam tempoh 5 tahun aku tak jumpa kau . aku tau kau KUAT untuk hadapi semuanya . sebab itu kau masih ada di sini . aku doakan yang terbaik untuk kau sekeluarga . dan yang paling penting . aku harapkan kau akan jadi SAHABAT aku sampai bila . aku kawen nanti jangan lupa datang . boleh la kenal-kenal dengan bakal SUAMI aku (tak tau sape lagi) .

so ca'a my besfren forever n ever . befday kau yg ke 21 ni adalah permulaan kau nak jadi lebih baik . okeyh . jaga diri baik-baik walau kat mana pon kau .

wassalam





No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan