08 December 2011

Life is Life

Assalamualaikum :)

stress kalau fikir 'pasal' tu . boleh tak kalau one day tu . nak relax jak . kan . tapi apakan daya . perjalanan hidup sebagai seorang manusia ade onak dan duri yang kena telan dan lalui . pahit ke . manis ke . its all about life . tak syok la kalau semua nya ok ja kan . tak gunalah istilah warna warni kehidupan . betul tak ? sekarang ni pon tengah bersengkang mata buat assignment . eh ni bukan last minute punya keja tau . assignment memang baru dapat . so bila bertimbun-timbun assignment depan mata . memang la kena berkorban . betul ? hmmm . just hari ni lewat la lelapkan mata . sebab kelas start jam 12.00 tengah hari . so . apa lagi . mencelik mata ja la malam ni :)

percaya atau tak . bila dah hujung semester macam ni . kita akan sangat bizi dan pentingkan diri sendiri . mungkin tak berlaku pada korang . tapi sepanjang 5 semester ni . memang jelas sangat . especially bab-bab assignment semua . 'aku buat part aku ja . part hang . hang buat' . atau pon . 'minah . jom pi makan ' . minah jawab, 'xmau lah . aku x lapaq' . padahai megi semangkuk atas meja . sebab ?? punya la tekun study bagai . sebab x mau buang masa makan *keluaq utara cek . haha .

jangan la macam tu ok . semua orang stress sebab keja semua . tapi diri tu kena la rest . tak boleh la nak control semua . bila exam day baru nampak muka . aku pon tak faham kenapa aku cakap pasal ni . hahaha . sila ketawakan saya . HAHAHAHA .

pokoknya kat sini . whatever pon . life is life . tak de sape la yang happy . tenang ja sepanjang masa . setiap orang ada pahit manisnya sendiri . everyone ! bukan kita sorang ja . ITS LIFE !! say to myself .

sabar ya :)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan