01 January 2012

1/1/2012 bufday celebration :)

Assalamualaikum (",)

dah lama tak berbicara kat sini . asyik post yang ilmiah je kan . so kali ni nak story tentang peristiwa tahun baru 2012 . bukan nak wish ke hape . tak berminat lah . aku lebih suka tahun baru islam . sekian .

semalam tepat jam 12.30 tengah malam, kami berenam telah berlakon dengan jayanya . dengan watak masing-masing tengah makan jajan dan memekik panggil 'target' untuk join kami makan-makan tahun baru kata kami . hehe . menjadi kot . 'target' keluar . dan aku kononnya nak ambik samting dalam bilik dan aku dengan rumet aku keluar bilik dengan :

happy birthday to u
happy birthday to u
happy birthday to abi
happy birthday to u

yeahh . hari ni 1 jan 2012 besday abi . hosmet aku . tu je . sambil-sambil makan . kitorang tengok OMBAK RINDU atau TSUNAMI MENGGANAS . at last tinggal aku berdua ja dengan lea . yang lain mungkin dah pengsan atau sambung study . overall majlis tu habis jam 2.30pagi .. layan gambar kat bawah . rumah kitorang ade 10 orang . tapi yang tu je ade at rumah .


besday girl yg wana biru





No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan