16 January 2012

Nak Beli Ape dengan Voucher RM200 ?

Assalamualaikum (",)

ape yer nak beli dengan voucher tu ? tapi yang paling penting adalah buku ni :

indahnya hidup bersyariat . even aku dah ulang-ulang baca buku ni . tapi masih tak puas hati sebab bukan aku punya . ye la . mesti la lebih best kalau hak kita kan . betul tak ? buku ni sangatlah berguna untuk kita sebagai MUSLIM yang BERIMAN . semuanya ada dalam ni . dari kita lahir sampai lah kita meninggal dunia . fardhu ain dan fardhu kifayah . sesuai sangat untuk jadikan panduan . tak rugi . jom dapatkan sesama . harganya rm55 kalau di semenanjung . rm57 kalau di borneo . yang keduanya adalah . nak dapatkan MAJALAH SOLUSI keluaran yang lalu . ada jual dekat POPULAR Taiping . tak sabarnya rasa . yang bawah ni keluaran 34 . aku dah ade dah . dan inilah keluaran pertama yang aku baca . so maknanya . ada 33 keluaran aku tak baca lagi . hebat tak ? 33 keluaran aku nak beli . hihihi . tak sampai 33 kot . mungkin 4 atau 5 je dulu .

lepas tu buku-buku lain . yang ketiga penting adalah buku FATIMAH SYARHA : Pemilik Cintaku Selepas Allah dan Rasul . dah lama sangat cari . tapi tak jumpa-jumpa jugak . dan seharusnya . buku keluaran dia yang terkini SEBARKAN BAHAGIA . yang itu harga nya lebih kurang rm40++ . pastu buku-buku lain la yang aku berkenan . terutamanya tentang WANITA dan CINTA . nak tambah ilmu la katakan .

habis je memborong buku . aku nak borong untuk peralatan pulak . dan semestinya for my beloved LAPPY . nak carikan mouse yang terbaik . sebab asyik rosak je . mana tak nya satu semester satu mouse . ingat satu malaysia ke ape . 5 semester dah ade 5 mouse . sabar je la . kemudian nak beli cooler pd impian . yang betul-betul berkesan . ye la . aku ni memang seorang yang 24 hours depan lappy . SEHARUSNYA aku kena dapatkan yang TERBAIK . betul ? lepas tu nak belikan lappy aku beg kecik tu . ape ntah namanya . yang macam sarung je tu . supaya tak berhabuk . baru la girl girl gitu . ye la kalau korang tengok lappy aku ni dah macam bukan gegirl punya tau . hihi . sorry

lepas habis bab lappy . nak belikan peralatan lain . pen ke ape ke . ape-ape je yang aku berkenan selama ni . tapi tak dapat lagi . yes HARUS . dan semestinya aku akan belikan peralatan sekolah untuk anak-anak buah aku . hihi . eh jangan lupa nak beli buku masakan . jangan tanya kenapa . hihi . pendek kata . voucher rm200 akan dihabiskan dengan membeli buku je . sebab aku memang suka membaca . HOBI : Membaca .. hehe . tu je la yang dalam fikiran sekarang .

korang macam mana ?



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan