17 January 2012

selamat bercuti semester !

Assalamualaikum (",)

Selamat bercuti untuk semua kawan-kawan . waahh . sana sini tarik beg . biase la . exam dah habis . tunggu ape lagi . balik rumah la . tapi . kenapa aku kat sini lagi yer . padahal aku habis exam minggu lepas . sepatutnya minggu lepas la aku balik . betul ? ni la namanya pengorbanan . pengorbanan sebagai seorang pelajar tahun akhir . perasaan nak balik tu macam 50/50 je . sebab keja Final Year Project (FYP) lagi penting . kalau tak siap . tak grad la kome . extend sem la jawabnya . nak balik mesti keja siap dulu . sebab nanti dah balik sini . tak la kelam kabut sangat . aku cuma ada lebih kurang 7 bulan lagi untuk sediment analysis , data analysis dan writing final report . agak-agak kan . sempat tak ? tawakkal je kan .

ini pon masih ulang alik ke makmal . sekarang ni tengah progress total organic matter analysis . disebabkan kawan aku yang buat sama-sama tu dah balik Johor hari ni . so aku terpaksa buat sorang-sorang tak de teman nak sembang . ahahaha . itu yang penting . sebab keje die tak berat mana pon . timbang-timbang je . pastu masuk oven . then timbang lagi . senang . hihi . itu lah keja aku sebagai pelajar sains akuatik . best sangat ! tak semua orang berpeluang conduct every single instrument by it self . tapi bila dah final year ni . supervisor cakap je . kitorang kena bergerak sendiri . ade masalah baru lah tanya . everything is okey for the time being . ALHAMDULILLAH :)

dan disebabkan telah extend di UNIMAS selama seminggu . nampaknya memang keseorangan sebab semua dah balik . yeahhh ! siang lepak kat makmal . malam lepak di bilik . online online dan online . hobi nampaknya . so just want to wish u all HAPPY HOLIDAY for 1 month ! jangan lebih . kurang tak pe . ingat yer kuliah mula 20 februari 2012 . have a safe journey pada kawan-kawan yang balik tu . kita la paling bahaya sekali . atas awan gi tu . hihi . selamat pulang selamat kembali . tata

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan