01 February 2012

5 perkara yang aku SUKA :)

Assalamualaikum (",)

malam ni terlebih rajin . just nak share 5 perkara yang aku SUKA :) ape yer ?? pakat garu kepala . or tak sabar nak baca seterusnya . hehe . LETS START !!

SUKA membaca sebelum tidor malam
This is my hobby . walaupun dalam gelap . okey ! aku sangat suka membaca dalam gelap . tapi Alhamdulillah setakat ni tak rabun la sangat . tapi still pakai spek kadang-kadang . sebab silau jek . aku akan membaca sampai mengantuk . bila mengantuk .. terus la tidur .. kan

SUKA call berbanding mesej
mesej ni lambat la sampai information . boleh jadi salah faham jugak . aku lebih suka call untuk apa-apa pun . especially melibatkan perkara-perkara penting . kalau mesej . faham-faham je la . kadang-kadang kita tak perasan . last-last terlupa terus nak reply . macam aku . bila tengah buat keja lain . orang hantar mesej . aku tak balas terus . last-last terlupa . tak ke teruk namanya tu . kalau call . maklumat lebih sampai . jelas dan tepat ! betul ?

SUKA beli makanan berbanding baju/kasut/beg
yes ! ini paling tepat . kalau letak makanan . baju . kasut dan beg . disebelah menyebelah . aku akan pilih MAKANAN . tambah-tamabah lagi my feveret . perut kenyang suka hati . kalau perut lapar . semua keja tak jadi . nak kata kuat makan tu . entah lah . tapi makan lagi penting . hehehe

SUKA cerita melayu
cerita melayu yang bergenre ringan seperti komedi atau cinta . tak suka yang berat . sebab salah satu sebab tengok movie segala bagai tu . just nak meringankan otak . nak hilangkan tekanan . nak enjoy . kalau tengook cerita seram . thriller macam mana otak nak relax . terjerit sana sini . gugur jantung . hahaha

SUKA makan !
mata terbukak . mulut pun terbukak jugak . hahaha . tapi tak la makanan berat . just biasa-biasa ja . kadang-kadang baru lepas makan nasik pon boleh cari keropok atau kerepek . hehehe . tapi selalunya dekat rumah la macam tu . kalau kat IPT . makan ikut masa . pagi . tengah hari dan malam . kadang-kadang TENGAH MALAM . perut minta diisi . jadi . isikanlah .. hehe

SUKA suka ja nak bagi tau . hehehe :) next entry "5 perkara yang aku TAK SUKA"

1 comment:

  1. saye suke sms berbanding call..
    sbb kalo call..
    mesti kene ulang balik ape yang di cakap...

    =Jom Join!=
    http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/01/kenapa-kai-akihiro-kene-kasi-saya.html

    ReplyDelete

Terima Kasih . Syukran Jazilan