06 February 2012

harap 'DIA' datang tahun ni :)

Assalamualaikum (",)

thanks kepada kawan-kawan yang datang rumah petang tadi . Alhamdulillah . persahabatan yang terjalin sejak 6 tahun lalu . kekal hingga ke hari ini . dan semoga kekal sampai bila bila .

sejak akhir akhir ni selalu je la kan update entry baru kat blog kesayangan ni . ye la facebook da tak de . bila online, nak bukak ape lagi ? cer ceghiter . hehe . so berbekalkan semangat baru . semuanya akan berubah . insya Allah . semoga aku terus istiqamah . sekali sekala terfikir rasa gerun sangat nak balik UNIMAS . tetiba hati akan sedih resah dan gelisah . kena tunggu setahun lagi nak grad . sedihkan . tak pe la . kalau dah ini yang Allah tentukan . aku redha :)

tinggal lagi 2 minggu je cuti . cepat pulak rasanya masa ni berlalu . dan aku masih tak dapat apa yang aku nak . semoga 'ia' nya cepat sampai . itu yang aku harapkan . semoga aku terus berusaha untuk berjaya adanya 'ia' sebagai penaik semangat :)

doakan yang terbaik untuk masa depan aku okey . semoga Allah merahmati kalian semua . Amin . doakan semoga akau dapat apa yang aku impikan . semoga tercapai segala cita cita dan impian aku :)

1 comment:

Terima Kasih . Syukran Jazilan