15 March 2012

dugaan betul !

Assalamualaikum (",)

susahnya nak kekalkan perubahan dan nawaitu . nak terus istiqamah tu sangat la mencabar . tak semua orang faham . bila kita cakap . diorang kata kita ni menunjuk nunjuk bagus . kita ni sombong dan banyak lagi bunyi bunyi sumbang . hanya ALLAH yang mengerti apa yang sebenarnya aku nak dalam hidup ni . semoga iman aku terus kukuh di hati dan semakin bertambah . AGAMA pilihanku :)

hari ni di kala petang . ada sesuatu yang mengganggu fikiran aku . kenapa ya diorang tak faham ? kenapa ? kenapa ? kadang kadang rasa nak block semua lelaki dalam facebook aku tu . senang kan hidup . aman je . ya ALLAH . aku tak redha kalau macam tu cara diorang . aku tak redha ! demi ALLAH . aku hanya inginkan yang terbaik untuk aku :)

tolonglah faham yer semua !

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan