15 March 2012

maafkan saya saudara

Assalamualaikum (",)

tak berniat nak memilih atau menjauhkan diri . hanya ALLAH Maha Mengetahui apa yang tersirat jauh dilubuk hati . aku mendoakan dirimu akan sentiasa dalam keredhaan ALLAH SWT . andai tiba masanya satu hari nanti . jika aku benar2 yakin dan dirimu adalah yang 'terbaik' . insya Allah . KunFayakun . *betulkandirimudahulu

dah dua kali die call . tapi aku tak angkat . biar je macam tu . entah kenapa . lately, memang aku jarang jawab panggilan KECUALI my family, kawan kawan perempuan and unknown number . yes ! must be important kan . dan aku tak akan angkat fon jika panggilan tu dari dia . jahat tak aku ? sebenarnya . banyak sebab kenapa aku tak nak jawab panggilan tu . firstly, HE IS SOMEBODY . secondly, dia akan bercakap lama sangat and the topics are not in my interest . thirdly, dia selalu call awal pagi like 1 ke 3 pagi . waktu tidor kot time tu . and the last but not least, aku tak nak bagi harapan pada dia .

aku bukan memilih or whatsoever yang sewaktu dengannya . aku cuma perlukan seseorang yang membimbing dan melindungi aku . bukan aku yang membimbing dan melindungi dia . aku nak orang yang lebih dari aku dari segalanya . yang penting sekali . AGAMA . lain lain boleh letak tepi dulu . untuk membina keluarga yang SAKINAH MAWADDAH WARAHMAH . aku memerlukan pemimpin yang terpimpin dan boleh memimpin . biar aku menjadi sayap kiri dan kanan untuk menyokong . YA ALLAH . aku akan terima dia jika dia sudi untuk MUHASABAH diri dia . dan kalau dia baca blog ni . sebab aku tak mampu untuk menyampaikan secara lisan . dan ACTUALLY, aku masih was was dengan keseriusan dia . sebab . aku tak nampak kesungguhan dia . and he like to story about his girlfriend and its shows his PLAYBOY . tawar dah aku kalau macam ni

even dia pandai ambil hati parent aku pon . kalau AGAMA kurang . sorry to say . aku perlu ISTIKHARAH untuk ini . YA ALLAH aku mohon berilah aku suami yang soleh :)

maafkan aku yer . tapi kalau kau kembali kepada fitrah manusia . hidup berTuhan . iaitu ALLAH . aku redha dengan ketentuan ini . mohon untuk terus mencari REDHA Allah (",)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan