06 March 2012

terima kasih ALLAH (",)

Assalamualaikum (",)

malas nak layan jiwang sangat . tapi perasaan tu datang jugak kan . Alhamdulillah . itu maknanya aku ni NORMAL . kan :) so jangan nak meluat sangat lah tengok status aku . entry aku . baca je k . untung untung korang semua boleh join aku jiwang . hehe

anyway . THANKS A LOT to ALLAH . ALHAMDULILLAH syukur . satu masalah aku dah selesai . berkat kesabaran, istikharah dan musyawarah . i get what i really want . syukur tak terhingga banyaknya . betul la kata orang . Allah adalah sebaik baik tempat untuk kita mengadu dan meminta pertolongan . kalau kita ikhlas dan sentiasa dekat dengan DIA . insya Allah DIA akan makbulkan doa kita . itu semua kuasa ALLAH . no one can deny it :)


senyum lebar sampai telinga . then i will say . hope the 'day' will come . and because of ALLAH . selamanya tak dapat buang lagi perasaan ni . only u (",)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan