03 April 2012

bila hati berkata kata

Assalamualaikum (",)
ini adalah cabaran paling besar dalam hidup . berusaha untuk gembira dengan kehidupan sekarang . walaupun hakikatnya hanya ALLAH sahaja yang tahu . tak tau nak luahkan macam mana . tapi dalam hati ada satu perasaan yang sangat sangat sukar ditafsir dengan kata kata . selagi masih mampu bertahan . simpan dan pendamkan . aku akan sedaya upaya mencuba untuk kelihatan bahagia di mata mereka . 


ooohhh tak . bukan ini masalahnya . kan da cakap tadi . aku sendiri tak dapat nak cakap apa masalanya . aku cuba selesaikan dulu ok . bercakap tentang impian . harapan dan cita cita . masih jauh nak ke arah itu . masih banyak jalan yang berliku . masih samar samar . TAPI . itu bukan alasan untuk putus asa . tak salah untuk berhenti seketika dan  mempersiapkan kembali strategi perjalanan hidup . tapi cukup lah sekadar sementara . kemudian . teruskan perjalanan menuju kejayaan :)


seperti gambar di atas :) YAKIN DENGAN JANJI ALLAH . barulah hidup sentiasa happy dan bahagia selamanya . sebab segalanya datang dari DIA . minta lah pada DIA . merayulah pada DIA . semoga hari hari kita akan lebih bermakna . just enjoy your life dengan berpandukan Al-Quran dan Sunnah . everything gonna be fine .


2 comments:

Terima Kasih . Syukran Jazilan