26 June 2012

bila rasa ini ...

Assalamualaikum (",)

susah nak cakap . I'M TOO HAPPY right now . coz dah habes segala penat lelah selama 3 tahun . just need to repair somewhere . i mean . Final Year Project yang sangat dirisaukan sejak mula mendaftar di universiti telah berjaya diharungi . ALHAMDULILLAH . rasa lega sangat sangat dan rasa macam tak percaya aku boleha harungi semua ni . 

TAPI something happen . dah lama aku simpan sebenarnya . but suddenly air mata keluar . aku memang sedih . kenapa ? biarlah aku , ALLAH dan mereka berdia saja yang tau . 

sebab even aku dah lama simpan rasa ni . tapi aku tak pernah berdendam . cumanya bila sampai satu tahap . kita rasa sedih yang teramat . dan tak tertanggung lagi . semoga ALLAH sentiasa melindungi aku . dan sentiasa bersama aku selamanya :)

aamiiin ..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan