03 June 2012

untuk dia :) *bukan lagu njwalatif

Assalamualaikum (",)

ok first of all, hope awak TAK baca entry ni . thanks :)

kadang kadang aku rasa aku ni memilih . hurmmmm ye ker ? ye lah, aku nak yang dapat bimbing aku ke syurga, bab bab agama, die lebih daripada aku, general knowledge die lebih daripada aku, dan terima aku seadanya, bukan sebab DP fb aku cun, bukan sebab aku belajar kat *sarawak . bukan sebab aku ade degree . yep, dia kena terima siapa jua aku .


aku tak suka kapel before nikah . yep ! kalau dia nak nombor telefon aku, aku akan bagi nombor ayah aku . kalau tak ready nak nikah, dont ever ever try to approach me . yes ! his way make me feel happy and comfortable . betul . walaupun dia tak lah sehensem aaron aziz atau asyraf muslim, tapi bab bab agama ISLAM, alhamdulillah, TIP TOP, as i said in twitter . aku suka 99% tentang dia . just 1% yang aku tak berapa berkenan . biarlah rahsia . bila dah sah nanti aku akan bg tau dia . sebab benda tu boleh hilang dan ditinggalkan .

as i said again !!! siapa jua jodoh aku nanti, aku terima dengan hati yang terbuka . sebab aku yakin kalau kerana ALLAH, semuanya akan mudah dan barakah . hope that . 

untuk awak . saya akan tunggu awak . tapi kalau awak tak sedia lagi . persiapkan diri awak dulu . sebab saya setia menunggu awak . sebab janji ALLAH itu pasti . saya yakin itu . awak jangan takut dengan ayah saya yer . awak cakap molek molek dengan die . die akan faham . in sya ALLAH . oppps doakan saya untuk habeskan degree ni awal tahun depan . ok :)



semoga ALLAH merahmati segalanya . even aku tak tau siapa bakal zauj aku, tapi aku tetap bersabar menanti dijemput oleh nya . untuk terus berjuang untuk agama ALLAH . menuju deen yang diredhai dan diberkati-Nya :)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan