13 November 2012

Bukan Niat Ku

Assalamualaikum (",)

the best listener is your mom . walaupun berat hati nak story apa apa sebab tak mau dia susah hati . tapi i've nobody . only her . aku tau kalau aku cerita masalah aku . dia akan susah hati pikiaq sama . tapi aku nak buat camana . "maafkan cek mak, bukan sengaja nak buat mak susah hati, tapi mak jangan lah pikiaq sangat, cek tau apa cek nak buat"

walaupun sebenarnya aku buntu sangat nak cari duit tampung perbelanjaan aku kat sini dalam tempoh 2 bulan ni . aduh . mana nak cekau ni ? part time ? aku ni malu dengan orang . tambah tambah lagi kalau keja dekat kedai . malu tu memang tak dapat nak dibendung lagi dah . kakak and abang aku ada tapi tau lah, tak kan la aku nak mintak cam tu ja . huish . pening kepala pikiaq tapiii ..

buat masa ni aku cuma perlu cari duit untuk bayar duit sewa rumah rm100 sekali dengan api dan air and rm30 untuk duit belanja dapur . yang lain aku tak kisah, sebab bab makan memang makan kat umah . duit bband memang aku tak bayaq lah untuk sementara waktu ni . yang penting rm130 untuk tiap tiap bulan mesti ada, so any suggestion untuk aku tak cara nak dapatkan duit . part time yang macam mana tak ganggu study aku ? anyone plis give me idea

dan aku harap aku kuat untuk tempuhi semua ni sampai semester depan . hopefully (",)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan