13 November 2012

Disebalik kesulitan itu ada kemudahan

Assalamualaikum (",)


wajib ingat semua ni . setiap kesedihan yang kita alami ini adalah tarbiah dari Allah . usah tangisi ia terlalu lama . kerana esok pasti ada pelangi yang amuncul . ya Allah . berikanlah aku hati yang kuat dan tabah kerana perjalananku masih jauh .

bila aku sedih . aku tak akan fikir tentang diri aku sorang . tapi aku akan tentang family aku jugak . sebab diorang lah aku kat sini . kalau aku sedih sangat sangat its nothing happen right . so bangunlah untuk teruskan kehidupanmu . bangunlah dengan semangat yang baru . kerana ujian tu adalah tanda Allah sayangkan kita, dia ingat kat kita . be thankful dear .

so, no matter what happen . senyum sokmo !!


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan