12 November 2012

my deepest sadness

Assalamualaikum (",)

can u feel my feeling right now, the sadness hidden inside . and the tear coming out and i'm start crying deep in my only heart . oh Allah, i'm hard enough to bear all this kind of situation . insyaAllah i can ! tapi aku tetap sedih .

6 nov lalu ade mesej masuk . cakap bizi lately . fine ! aku faham . so aku tak mesej . call even comment anything dekat facebook . rindu memang rindu tapi aku tak nak ganggu dia nanti dia bosan . tapi apa yang aku nampak tadii . fuhh . make me feel so longlai . aku update status di fb dengan harapan dia akan komen even 'like' sekali pon . but no even one .. aku on chat dekat fb supaya dia say hai dekat aku . sebab selalunya macam tu . tapi memang sejak dua tiga hari ni aku sunyi sangat sangat . dekat twitter nobody reply my tweet or mention . di facebook nobody like, comment or post anything on my wall . sampai satu masa aku rasa aku tak ada kawan . yes i'm so bored and lonely that time . 

anda ada pulak jenis perangai yang over entertain dengan lelaki berbanding perempuan . hamboiihhh ! tak faham aku . sebab tu aku malas nak komen apa apa . yeah ! siapa aku kan .. plus ! orang cantik memang ramai orang suka , so aku memang tak cantik pon . so no wonder tak ramai kawan lelaki pon . kalau ade pon sebab satu kelas . yang lain hampeh .

yeah ! tonight aku rasa sangat sedih . nak terasa ? silakan . coz dis is my belog . tak nak baca . tak suruh baca pon . so plis la buang perangai tu . 

and for u !! fine kalau rasa aku ni tak penting dalam hidup hang . semua orang nak sisihkan aku . silakan . silaaaakaaann . aku tak kisah sebab aku tau ada yang tak akan tinggalkan aku sampai bila bila . thats my only kekasih . ALLAH (",)

fine la . dengan orang lain boleh komen . fine fine fine . 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan