19 November 2012

Maafkan aku

Assalamualaikum (",)

aku ni tak de la baik mana, mungkin ada sesetengah perkataan aku yang buat diorang terasa . sorry ;'( nampaknya hampa pun tak kenai aku ni lagu mana . anyway thanks for being my fren not yet besfren . yep . i dont have besfren nak mengadu ang share everything . salah aku rasanya sebab karma . what u give u get back . ok aku redha . i'm keep trying to make a changes . lebih banyak bercakap di alam maya berbanding di dunia realiti . that's me . maaf sangat sangat untuk semua kawan kawan aku . aku tahu macam banyak sangat salah aku kat hampa . mulut aku ni kadang kadang aku tak sedaq dah buat hampa terasa . anyway kalau hampa nak terasa hati ngan aku ka apa ka . its up to u . aku redha, sebab selama ni pon tak dak sapa care pasai aku pon . so ada kawan kawan ka tak dak ka bagi aku sama ja .

thanks a lot to my classmate dulu, 3 tahun sesama . depa ni jugak la penyeri hidup aku, my juniors yang sangat baik, juniors akuatik, juniors kolej, anak anak perak sekalian, enot, mira, shah, zati, hayat dan semuanya . my currently housemates kak jannah, tirah, cikot dan dila . my aquatic juniors yang super duper baik hati layan budak extend macam aku ni dila, syahid, timah, rai dan semuanya sekali dan my kolej juniors especially adik adik satu rumah sem lepas dan sebelum tu . u all are so gojes dan super duper baik hati ..

thanks a lot . will miss u soon . wahh kau, taip macam dha nak abes study, tapi aku patut mention perseorangan yang begitu menceriakan life aku kat sarawak ni . and the most best ever . NURUL IZZATI AHMAD ROSLAN . my adik, muda setahun . lain lain kos tapi sama fakulti . yep, kami kenal tanpa sengaja . right zati ? luv u . anak anak perak , enot @ NURUL SAJADATUL IZZAT, my gojes darling . luv u (",)

part paling best bila ada program and meeting anak anak perak . seriusly . best sebab jumpa orang kampung !

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan