22 November 2012

selamat hari jadi sahabat :)

Assalamualaikum (",)

eh eh hari ni dah 22 nov 2012 . just simple and sweet entry . untuk puan(sebab dah kawen) empunya nama indah "KHAIRUL BADRIYAH BINTI KAMARIZA" selamat menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 22 tahun . ini tahun ketiga kita berkawan . i guess .  tak ada apa istimewa sangat tapi diya sangat memberi kesedaran pada bai yang hidup ni tak selamanya sedih dan tak selamanya gembira . ok . diya tak faham hihi . i know you dear . sepanjang kita jadi housemate . bagi bai, diya layak dapat apa yang diya ada sekarang . i'm so proud of you . so untuk mummy to be ::

kite buat kek ni khas untuk diya

debaran kian terasa, tak lama lagi baby dah nak keluar, hope diya dah ready . persiapkan diri menjadi seorang ibu, menjadi seorang guru, menjadi seorang pendidik kepada pejuang agama Allah, pewaris penegak Islam di bumi ini . dan semoga diya sihat . baby dalam perut tu sihat . comel dan sweet macam kite . haha .

semoga diya dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki, dikurniakan ketabahan hati yang maksimum .. di beri kebahagiaan di dunia dan di akhirat dan yang paling penting semoga diya sentiasa bahagia bersama suami tercinta . doakan bai dipercepatkan dan dipermudahkan jodoh tau *blushing ..

so untuk tu, just nak g tau, bai sayaaaaangggkan diya sesangat . dan bai selalu mendoakan yang terbaik untuk diya . sekian sahaja dari kite untuk diya cantek ! love u ..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan