11 December 2012

1 entri banyak cerita

Assalamualaikum (",)

hari ni 11-12-12 . jam lagi dah 12-12-12, kalau lah dh ada calon, dah lama aku buat akad nikah 12-12-12 ni, phewww, muntah darah semua . hihihi, for those yang jadi fren aku di facebook, mesti dah dapat request friend dari aku kan . my new account for a better life . kita ada pilihan nak happy atau tak . so aku pilih happy berbanding makan hati dan memendam rasa . untuk apa yang berlaku, aku anggap semua dah berakhir walaupun aku tahu sebenarnya ianya masih tergantung tanpa penyelesaian yang sepatutnya . aku serahkan segalanya kepada Allah . aku hanya mampu bersabar . 

eh nak cakap tentang hal lain sebenarnya . sibuk je dekat TL tu cerita sal 'black tie' untuk sape yang gi 'orkestra titian gemilang' UNIMAS tu . tuket free hokey ! sibuk nak pakai baju apa, baju hitam tak de, takut kena reject and so on . and you know what . its soooo annoying ok . dalam hati aku . GIGIHNYA korang bersungguh dan berusaha nak pegi KONSERT tu . korang tahu kalau pegi forum ilmiah atau ceramah agama, korang boleh pakai apa sahaja . tak ada tema pon . tak payah berebut tiket . tak payah berhabis duit beli baju baru . TAPI SAYANGNYA . majlis ilmu selalu orang tak ada . tapi tak sedih pun sebab memang ada hadis tentang tu . Alhamdulillah pada mereka yang pegi kedua duanya . tapi untuk keberkatan ilmu . kurangkan hiburan, sebab bila hati dah selalu dibuai dengan muzik, nanti hati susah nak terima ilmu :)

bukan nak tunjuk baik ke hape . cuma ingin berkongsi . eh bukan pasal ni aku update belog . nila masalahnya kalau dah buat entry . lupa matlamat utama . istighfar . sebenarnya juat nak war war kan , AT THE END OF THIS MONTH . *suspen .
AKU NAK BUAT REVIEW TENTANG APA YANG BERLAKU SEPANJANG 2012 - tunggu tau, mana tau nama nama nama korang korang dan korang ter'list' ke . hihi . ok tu je . tata

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan