09 December 2012

Jalan - Makan - Shopping - Kelas Ilmu

Assalamualaikum (",)

alhamdulillah, hari ni selamat hantar baju pegi dobi *oppss . sekarang musim hujan . plus aku busy lately sebab dah hujung sem, 3 minggu je lagi nak study week . so baju baju tu macam tak sempat je nak menyental . bukan selalu pon . actually nak story . hari ni kitorang satu rumah girls day out . dengan MATLAMAT ok . memula kitorang pegi stokis 'SHARIFAH' best sesangat sebab dekat sini sah sah la barang barang yang diperakui halal oleh JAKIM . yang buat aku teruja adalah dengan koleksi jubah dan buku buku dia . masyaAllah, kalau duit ada masa tu, akan ku borong buku kat situ, tapi mampu jugak beli buku himpunan nama nama Islam untuk anak anak yang bakal lahir nanti . anak aku ke, anak akak aku ke . kan . for future . macam macam ada jual . tak tau nak explain . pegi la cari . dia punya kedai berhadapan dengan stokis HPA cawangan Kuching

lepas ke situ, kitorang ke Kubah Ria, ingat nak makan kat situ, tetapi tukar fikiran makan di Chilli Peppers di Satok . masa di kubah ria tu ada jualan buku, ya Allah hanya Dia mengerti isi hati ni, nak sangat beli buku buku tu . tapi apakan daya , duit sik ada . tak pe sabar . masa makan di Chilli Peppers tu saja pilih makanan yang tak penah makan . Nasi Lalapan Ayam , dah macam lipan je rasa . hhihi 

nasi Lalapan Ayam

lebih kurang macam nasi ayam penyet je, cuma ayam tu bagi aku ayam penyet ST12 lagi sadap . sambal die ok ok laa, die ada ulam ulaman, ade timun, bendi rebus, kobis dan banyak lagi . lepas tu ade tempe goreng dengan tauhu goreng . tapi sedap . first time cuba . haha, licin jugak laa ..

lepas makan ke indian street . cari tudung tapi bukan aku, girls lain ni . aku tak beli pon walaupun berkenan sangat . sebab mengenangkan duit ni perlu digunakan ke arah yang lebih penting . sabar yer . lepas tu terus gi kelas habib . balik dari kelas habib kitorang ke Boulevard mall . mencari barang dapur tapi sebelum tu dah tawaf satu mall . haha . almaklumlah . perempuan . selesai semua dalam jam 6.15 pm, kitorang gerak balik . Alhamdulillah for today . A

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan