21 February 2013

dan nak balik .

Assalamualaikum (",)

cuti ada lagi 4 hari . can't believe it . dalam tempoh seminggu sebelum pulang , banyak masalah yang datang menjengah . sabar je yang mampu . Allah . permudahkanlah segalanya . u know what . ade satu benda dalam kepala otak yang buat aku rasa . aku tak cerita dekat sape pun sebab dengan harapan semuanya akan settle sebelum aku sampai sana 

stop touching touching .

tadi call adik lelaki aku . aku bagitau lah dia yang aku balik sarawak isnin nii . 25hb . boleh pulak la dia buat ayat terkejut . sebab dia ingat cuti aku sampai bulan 6 . ingat cuti bersalin ke hape . hahaha . cool ~~ akak hang ni cuti sampai bulan 2, masuk balik 4 bulan, bulan 6 habis lah degree . salah faham maa .

so friends ! doakan segala urusan aku dipermudahkan ^^

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan