07 March 2013

Tua nya rasa ")

Assalamualaikum (",)

saya terasa sangat tua di sini . kebanyakan kelas saya masuk semester ni adalah kelas bersama adik adik junior . mula mula masuk dalam kelas :

dia : assalamualaikum, hai, nama ape?
saya : bai'ah, panggil bai je.
dia : awak fakulti mana ?
saya : fsts, awak? *awak kau, hewhewhew
dia : fss, ermm tahun berapa?
saya : tahun 4, hihi, awak?
dia : kakak la ni, maaf kak, saya tahun 1
saya : hihi, tuanya rasa ..

kan . see the horrible conversion . dan sememangnya seronok berada dalam kalangan mereka, sebab apa ? diorang sangat baik, polite dan happening . saya tak rasa sunyi langsung . seriusly, dan untuk BFF saya . sajadatul izzat, thanks sebab bagi peluang pada saya untuk jadi s/u event besar tu . busy la jugak rasanya . kalau tak . memang banyak sangat sangat masa free .

sekarang ni pun kelas banyak ke arah CTF dan CLS . tak da kelas dekat fakulti pun, except lab session . itu pun ada 2 kali je semester ni . dan alhamdulillah sangat sangat . saya dapat kolej . so tak la saya lonely di rumah sewa tanpa teman sekepala . insyaAllah ini semester akhir saya . saya harap saya dapat perform yang terbaik dan dapat sekurang kurangnya A untuk semua subjek . demand sangat . its ok . that is my target . hopefully . doakan eh . 

dan jugak i'm really really want to meet someone . haaaa . taraaaa . surprise . ok dah lama simpan niat nak jumpa daripada semester 3 . sekarang dah semester 8 . so kebetulan dia masih di sini . apa kata saya jumpa dia untuk kali terakhir . maybe . cewahhh . so kengkawan semua . doakan saya berjaya tau semester ni dan sentiasa happy . 

aamiin :)

4 comments:

  1. paham sngt rasa tu ==" haha ^^' tp okeh la ... jmp junior friendly ^^ xde la rsa kekok sngt :) hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah, junior baik2 . rasa best sangat

      Delete
  2. GUD LUCK kak bai! bersama-samalah kita yer..he3..

    ReplyDelete

Terima Kasih . Syukran Jazilan