26 May 2013

Saya minta maaf :)

Assalamualaikum (",)

ringkas dan padat

pertamanya saya nak minta maaf sebab tak sempat nak melawat blog korang dalam masa terdekat ni . saya bukan apa, ramai yang komen di entry entry saya . datang singgah dan drop mesej di chatbox . sedangkan saya ? tak buat semua tu pun . maaf sekali lagi, bukan sengaja tapi sekarang saya berada di hujung semester, semester akhir saya . assignment banyak nak kena hantar . final exam pun dah dekat . so banyak benda nak kena fokus . jadinya saya harap followers semua faham . 

teruskan drop komen dan jejak di blog ni ok . nanti bila dah habis final exam on 19 june saya akan revisit blog yang saya follow . insyaAllah . dikesempatan ni jugak saya nak kalian doakan saya untuk final exam yang tak lama lagi . doakan saya berjaya dan lulus semua subjek . doakan saya dapat konvo tahun ni . ok . dan terima kasih untuk semua yang sudi datang blog ni . saya sayang anda semua !

maaf jugak tak dapat nak update selalu :)

LOVE !



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan