27 May 2013

Istimewa buat Follower 888 :)

Assalamualaikum (",)

saya tak pernah review blog so saya takut kalau cara saya review macam tak best . maaf tau, itu saya cakap awal awal . hihi . baiklah seperti yang dijanjikan . special entry untuk follower 888 . sebab nombor tu cantik sangat ! tudiaaa ~~ . kalau perasan sekarang dah 975, maknanya 888 dah lama pun berlalu . tapi saya dah g tau pada follower 888 saya akan review blog dia lewat sebab tengah sibuk . biasalah hujung semester . so . seperti  yang dijanjikan . alhamdulillah . ada masa terluang sikit . saya nak habaq la kat hampa semua siapakan follower bertuah ni .

follower 888 saya berasal daripada Kota Tinggi, Johor . berusia 18 tahun . hai adik . dan merupakan bakal pelajar asasi/ Pra-Universiti, Universiti Malaysia SARAWAK (UNIMAS) . saya bangga sebenarnya sebab follower 888 ni bakal menjadi junior saya . sebab saya merupakan pelajar tahun akhir di UNIMAS . sungguh . itu jodoh namanya . eh lupa nak bagi tau nama . nama penuh tak tau, tapi nama panggilan FIQA . hai FIQA . selamat menjadi pelajar UNIMAS dan dan lagi . bila FIQA masuk degree ni kemungkinan dia akan masuk bidang yang saya belajar iaitu SAINS DAN PENGURUSAN SUMBER AKUATIK . sungguh FIQA kita memang ada jodoh . Alhamdulillah .

Blog Fiqa warna pink ! comel, saya suka pink tapi tak tau kenapa kalau blog saya warna pink jadi tak cantik, tengok blog orang cantik je . apa apa pun teruskan usaha Fiqa . dan nasihat seorang senior Unimas . have fun as ASASIAN :) . awak tak kan rugi dan beruntunglah awak menjadi sebahagian daripada Unimasian . dan Fiqa akan mendaftar sebagai pelajar asasi pada 4 jun tak silap .

sesiapa yang nak berkenalan dengan fiqa, boleh la ke page Fiqa 

atau blog fiqa di link ni http://fiqanszsecrets.blogspot.com/

jom kenal dengan Fiqa :) thanks a lot Fiqa sebab jadi follower 888 . dan hadiah misteri tu akak akan pos tau . nak bagi surprise .


1 comment:

Terima Kasih . Syukran Jazilan