28 May 2013

RM50 terakhir BB1M

Assalamualaikum (",)

saya sangat gembira sebab hujung hujung BB1M saya dapat beli buku yang begitu menawan hati . terutamanya novel islamik "Kala Cinta Dan Wahyu Bersatu" . cuma jalan cerita dalam novel tak sama dengan drama bersiri 'Cinta Dan Wahyu' kat tv alhijrah tu . dah ada perubahan . tapi yang pasti, drama bersiri lagi best . teetttt ~~

hobi saya membaca dari sejak saya tau apa itu hobi sampai lah sekarang . dan pun 23 tahun ++ dekat dunia ni . Alhamdulillah . membaca ni dapat kurangkan stress dan bosan belajar . bila dah berjam jam mengadap nota, saya akan ambil buku-buku yang ada, saya akan baca .  sesetengah orang tanya . tak berat ke baca buku macam tu . tadi dan mengadap nota . bagi saya TAK . sebab saya MINAT . satya SUKA . buku-buku macam tu especially motivasi islamik tulisan Dr. Robiah, Prof Muhaya, Hilal Asyraf, Dr. HM Tuah Iskandar, Ustazah Fatimah Syarha dan ramai lagi sememangnya ada aura tersendiri yang akan buat kita lebih bersemangat !

3 buku yang saya beli menggunakan BB1M yang tinggal RM50 tu . adalah 

RM20

RM22.90

RM20

mesti ada yang pelik kenapa harga dia lain . saya di Sarawak . so memang harga akan mahal daripada semenanjung . total up 3 buku ni lebih kurang RM60 ++ tapi masa saya bayar guna BB1M RM50 cuma tambah 30 sen . rupanya dekat MPH The Spring Kuching tengah buat sale . ada off 20% untuk buku dan 10% untuk alat tulis kalau beli guna BB1M atau Kad Siswa . best giler kot . rasa nak pegi lagi before 2 jun sebab off tu sampai 2 jun . so pelajar-pelajar area Kuching, silalah ke MPH The Spring . memang best dapat borong buku . tak rugi beli buku macam ni . boleh baca ulang-ulang .

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan