21 September 2013

Experiences! LOVE

Assalamualaikum (",)

alhamdulillah, ada jugak lah masa nak update walaupun dekat cc je ni T_T . So nak mulakan dengan sesuatu yang baru. satu peersatu ok? .

Alhamdulillah sekali lagi, dah cukup 5 minggu saya jadi seorang guru. Kejap je rasa, dan makin sayang dengan anak anak saya tu. Bagi saya, mereka masih perlukan didikan luar dan dalam. Apa yang selalu saya doakan, semoga mereka menjadi manusia yang berilmu dan berakhlak mulia. Serius, saya sangat risaukan akhlak sebenarnya walaupun saya tahu one day bila meraka dah boleh berfikir mereka akan jadi lebih baik. Macam saya ni. Hanya manusia biasa yang dahulunya. Alam remaja yang mencabar sesangat. Alhamdulillah i know where i am right now. So pengalaman menjadi seorang guru sangat sangat sangatlah bernilai.

cerita kedua, he's back ! Allah, terima kasih kerana mendengar rintihan saya yang mengharapkan dia kembali. Walaupun dulu saya hampir putus asa. Tapi sayang masih ada dari dulu sampailah sekarang. Mungkin ni lah sebabnya hati ni susah nak terima orang lain. Dan untuk awak, saya sentiasa doakan yang terbaik untuk awak. Jaga diri awak untuk saya :)

1 comment:

  1. pengalaman mengajar kita untuk terus berusaha dan dalam masa yang sama ia mematangkan diri kita

    ReplyDelete

Terima Kasih . Syukran Jazilan