14 October 2014

sorry :'(

Assalamualaikum (",)
tiada apa yang perlu dibanggakan dengan diri aku. pliss jangan angkat diri aku sangat. sebab aku sendiri tak bangga dengan diri aku. tiada apa yang istimewa. aku masih mencari. aku buat sesuatu, kemudian aku menyesal. aku buat itu, kemudian aku rasa bersalah. aku buat ini, kemudian aku rasa nak berhenti. susahnya la nak tetapkan diri ni dengan sesuatu benda. mungkin diri aku perlukan masa untuk tetapkan satu benda dan aku stick dengan benda tu sampai bebila. atau. aku sendiri yang masih belum punya upaya untuk beri full commitment terhadap apa apa. arhhghhhhhh tak boleh fikir.

sehinggakan ke hari ni, aku dah habis upaya untuk terus senyum bila fikirkan life aku sekarang. tak ada apa untuk aku banggakan. tak ada apa istimewa yang aku lakukan untuk orang lain. sebab diri aku pun masih macam dulu. tak bekerja. tak ada duit. tak ada income sendiri. macam ni ke orang nak suruh aku cool lagi. nak suruh aku sabar dan hanya menanti orang masuk meminang?!! its so typical malay "perempuan takpe tak keja." what!!! selama ni aku duduk dekat sarawak tu goyang kaki je eh? kalau bukan untuk masa depan yang lebih baik. ada good career, untuk apa lagi? please respect my feeling too. 

kadang orang kita ni, bercakap macam orang lain tak ada hati. tak ada perasaan. tape lah. sabar. aku masih ada Allah untuk bergantung harap. dan plisss jangan ajak aku pegi memana pun. holiday ke ape ke. aku ni blum bekerja. mana nak cekau duit. lain lah kalau ade yang nak sponser. alhamdulillah. aku diam sebab aku sedih dengan sendiri. aku tak tahu nak balas ape untuk sedapkan hati aku sendiri. sorry :'(

jangan ingat aku tak app;y memana, aku rasa maybe almost 500 ++ dah kot. 



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan